Dviratis širdies sveikatai


Važiavimas dviračiu padeda širdies ir kraujagyslių veiklai Kristinos Vaznonytės nuotr.

dviratis širdies sveikatai Aš pats įveikiau hipertenziją

Važiavimas dviračiu — tai viena geriausių priemonių, skatinančių širdies ir kraujagyslių veiklą, padedančių reguliuoti antsvorį, gerinanti nuotaiką. Jeigu nusprendėte pradėti važinėti dviračiu — puiku.

Išsami Traukos Dėsnio Istorija.

Juk tai  ir vaikams, ir suaugusiems padeda išlikti sveikiems ir linksmai praleisti laiką. Pradedantiesiems Kauno miesto savivaldybės Visuomenės sveikatos biuro specialistė Justina  Satkevičiūtė siūlo nepamiršti, kad būtina pasirinkti dviratį, kuris pritaikytas jūsų ūgiui, mat netinkamai pasirinkus transporto priemonę ja važiuojantis žmogus greičiau pavargsta, nes per daug įsitempia raumenys.

dviratis širdies sveikatai hipertenzija, kas yra remisija

Jeigu iki pirmojo važiavimo dviračiu mažai judėjote, nepulkite iš karto važiuoti didelių atstumų. Važiavimo dviračiu laiką reikėtų didinti palaipsniui, o jeigu pasirinkote važiuoti ilgą atstumą nepamirškite ir poilsio akimirkų.

Satkevičiūtė atkreipia dėmesį, jog važinėtis dviračiu nerekomenduojama sergantiems tromboflebitu, venų išsiplėtimu varikozejei skauda stuburą, juosmens ar kaklo srityje.

dviratis širdies sveikatai ar jie suteikia negalią sergant diabetu ir hipertenzija

Minant dviračio pedalus ne visada atsipalaiduojama ir dalį darbo atliekama su statine įtampa.