Rafinuotų angliavandenių poveikis žmogaus širdies sveikatai


Dietologė: mažai angliavandenių turinti dieta gali skatinti nutukimą ir kenkti sveikatai lrytas.

Jums gali patikti

Mitybos specialistai įspėja: galite sulaukti visiškai priešingo rezultato. Jų teigimu, mažai angliavandenių turinti dieta ne tik skatina nutukimą, bet ir kenkia sveikatai, o angliavandeniai ne tukina, bet kaip tik gali padėti sulieknėti.

Gydytojus ir dietologus neramina Jungtinėje Karalystėje atliktos apklausos rezultatai, kurie parodė, kad daugiau nei trečdalis 37 proc. Daugelis sulieknėti norinčių žmonių patikėjo tokių žvaigždžių, kaip Gwyneth Paltrow ar Kim Kardashian, kurios laikosi mažai angliavandenių turinčios dietos, istorijomis.

rafinuotų angliavandenių poveikis žmogaus širdies sveikatai

Jungtinėje Karalystėje — tikra nutukimo epidemija: 58 proc. Ir tai — ne tik estetinė problema. Nutukimas nulemia ir tokias ligas, kaip vėžys, antrojo tipo diabetas ar širdies sutrikimai. Nenuostabu, kad daugelis ieško galimybių sulieknėti. Tarp populiariausių dietų pastaruoju metu — riebalų, dar kitaip vadinama keto arba ketogeninė dieta. Tačiau pasak J. Lavin, vartodami tokius angliavandenių šaltinius, kaip makaronai, ryžiai ar bulvės, žmonės gali suvartoti didesnį kiekį maisto produktų negaudami per didelio kalorijų kiekio ir gaudami daugiau naudos.

Oficialios gairės nurodo, kad sveikoje mityboje baltymai turi sudaryti 12—15 proc.

10 maisto produktų, kenkiančių širdžiai

Kodėl neturėtumėte atsisakyti angliavandenių 1. Nustatyta, kad baltymų, angliavandenių ir šiek tiek riebalų turinti mityba yra labiausiai palanki svoriui mesti ar išlaikyti jį stabilų. Angliavandeniai neužkemša žarnyno Daugelis žmonių negauna pakankamai skaidulų, dėl to užkietėja viduriai — tai tampa kliūtimi ne tik gerai savijautai, bet ir neleidžia sulieknėti. Krakmolo turinčiuose angliavandeniuose, pvz. Mitybos gairėse nurodoma, kad paros skaidulų norma — apie 30 g per dieną, tuo metu vidutinė britė per dieną gauna tik šiek tiek daugiau nei 17 g.

Angliavandeniuose yra daug rafinuotų angliavandenių poveikis žmogaus širdies sveikatai medžiagų Atsisakius angliavandenių negaunama ne tik skaidulų, bet ir svarbių vitaminų, mineralų. Tokie angliavandeniai, kaip rudieji ryžiai, soros, miežiai, pupelės ar lęšiai turi daug B grupės vitaminų, kurie yra būtini normaliai medžiagų apykaitai, nervų sistemos veiklai, kraujotakos sistemai.

rafinuotų angliavandenių poveikis žmogaus širdies sveikatai

Be angliavandenių kamuoja alkio jausmas Atsisakę angliavandenių žmonės iš pradžių gali sulieknėti, tačiau jiems sunku išlaikyti sulieknėjusias formas, nes ilgam pašalinti angliavandenius iš kasdienio raciono yra sudėtinga. Daugelis šios dietos besilaikančių jaučiasi alkani.

rafinuotų angliavandenių poveikis žmogaus širdies sveikatai

Dėl to dažnas nusivilia savimi, pastangomis sulieknėti ir grįžta prie ankstesnių įpročių. Angliavandeniai reikalingi smegenims Jūs galite vengti angliavandenių, pvz.

rafinuotų angliavandenių poveikis žmogaus širdies sveikatai

Tuomet organizme iš riebalų ima gamintis ketonai, kuriuos jis pradeda deginti, kad gautų energijos. Net ir trumpą laiką laikantis ketogeninės dietos ir atimant iš smegenų svarbiausią kuro šaltinį, tai gali nulemti sumažėjusį energijos kiekį, padidėjusį alkį, miego sutrikimus, pykinimą, silpnumą — kaip žinia, visa tai nepadeda mesti svorio.

Angliavandeniai skatina laimės hormono serotonino hipertenzija 20 ir daugiau, kuris gerina smegenų veiklą, taip pat panašiai veikiančių endorfinų. Štai kodėl jums norisi angliavandenių, kai jaučiatės nuliūdę ar pavargę. Problema ta, kad tuomet griebiamasi rafinuotų ar saldžių angliavandenių, kurie sukelia priklausomybę, tad jų norisi vėl ir vėl.

Makaronai: naudingi ar žalingi?

Reguliariai kelis kartus per dieną aprūpindami kūną sveikais angliavandeniais jūs aprūpinate smegenis degalais, kurių reikia optimaliai jų veiklai, dėl to jaučiatės laimingi ir dėl to jums lengviau mesti svorį.

Angliavandeniuose iš tikrųjų yra gana mažai kalorijų g virtų makaronų yra tik kalorijų ir nulis riebalų.

rafinuotų angliavandenių poveikis žmogaus širdies sveikatai

Pridėjus g lieso Bolonijos padažo kalorijų tai sudaro kalorijų. Tuo metu g piemenėlių pyrago mėsos troškinys su pyrago ar bulvių košės kepure yra kalorijos ir 48 g riebalų. Jie užpildo skrandį greičiau ir ilgesniam laikui. Ribokite cukraus kiekį Nors cukrus priskiriamas angliavandeniams, jis nepadeda mažinti svorio.

10 labiausiai širdžiai kenkiančių produktų

Cukrus gali suteikti daug kalorijų be jokios naudos, todėl valgant saldžius maisto produktus organizmas nesulaukia daug naudos. Jis taip pat sukelia staigius gliukozės kiekio kraujyje šuolius, dėl kurių vystosi priklausomybė saldiems produktams ir svorio augimas.

rafinuotų angliavandenių poveikis žmogaus širdies sveikatai

Kontroliuokite riebalų kiekį Šiuo metu nėra populiari mažai riebalų turinti dieta — atvirkščiai, daugybė žmonių laikosi daug riebalų turinčios ketogeninės dietos. Jie priėjo prie išvados, kad mažai riebalų turinti mityba nulėmė statistiškai patikimą ilgalaikį svorio kritimą, ypač kai tokios mitybos buvo laikomasi nuo šešių mėnesių iki aštuonerių metų. Nepamirškite ir maisto ruošimo būdų Angliavandenių įtaka kūnui priklauso rafinuotų angliavandenių poveikis žmogaus širdies sveikatai nuo to, su kuo juos valgote, kaip juos ruošiate.

Jeigu mėgstate keptus patiekalus, dažniau kepkite orkaitėje, kad gaminant patiekalą neprireiktų daug riebalų.