Valgyti riešutus širdies sveikatai, Kodėl verta valgyti riešutus? | mlsprendimai.lt


Šamas ant mūsų stalo, kaip ir kur jis užauga

Gamta pati sukūrė beveik tobulą baltymų, sveikų riebalų, skaidulų, antioksidantų ir daugelio vitaminų bei mineralų kompleksą — riešutus. Visame pasaulyje atliekami tyrimai rodo, kad kasdien juos vartojant, galima sumažinti valgyti riešutus širdies sveikatai grėsmingų ligų riziką, rašoma pranešime spaudai.

Mažina ankstyvos mirties riziką Londono imperatoriškojo koledžo֧ ir Norvegijos mokslo ir technologijų universiteto atliktas tyrimas parodė, kad žmonės, per dieną suvartojantys ne mažiau nei 20 gramų riešutų, gali beveik 30 proc.

Komentuoti

Susiję straipsniai Kaloringi produktai, kurie padeda lieknėti   7 Kad kasdienis riešutų valgymas mažina ankstyvos mirties riziką, patvirtino ir Harvardo medicinos mokyklos tyrimas. Tyrime dalyvavo beveik žmonių.

valgyti riešutus širdies sveikatai kokia būklė sergant hipertenzija

Jie dar — aisiais metais atsakė į klausimus apie savo mitybą ir toliau buvo stebimi net 30 metų. Tyrėjai suskirstė dalyvius į šešias kategorijas, kurios svyravo nuo niekada nevalgiusių riešutų iki valgiusių įvairius riešutus septynis ar daugiau kartų per savaitę.

valgyti riešutus širdies sveikatai 1 hipertenzija 2 rizika

Nustatyta, valgyti riešutus širdies sveikatai kuo dažniau žmonės valgė riešutus, tuo mažesnė buvo jų ankstyvos mirties rizika. Stiprina širdies sveikatą Harvardo medicinos mokykla skatina valgyti riešutus dėl juose esančių mononesočiųjų ir polinesočiųjų riebalų rūgščių, itin naudingų sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.

valgyti riešutus širdies sveikatai hipertenzija veido edema

Šios mokyklos mokslininkai atliko tyrimą, atskleidusį, kad riešutai ypač naudingi vyrams, kuriems gresia širdies ligos. Tyrimas rodo, kad tiek sveiki vyrai, tiek jau patyrę širdies priepuolį, reguliariai valgydami riešutus gali sumažinti širdies ir kraujagyslių sistemos ligų riziką. Be to, gydytojų teigimu, riešutuose esantys Omega-3 riebalai gali apsaugoti nuo širdies ritmo sutrikimų. Besirūpinantiems savo širdies sveikataspecialistai rekomenduoja rinktis migdolų, bertoletijų, anakardžių, pistacijų ir graikinius riešutus.

Davidas Dženkinsas ir jo kolegos tyrimo dalyviams, sergantiems 2 tipo diabetu, skyrė tris skirtingus patiekalus: pirmasis iš jų — keksiukai, antrasis — riešutų mišinys, trečiasis — keksiukų ir riešutų mišinys.

Populiariausi

Dalyviams, vartojusiems tik riešutus, nustatytas geriausias gliukozės kiekis kraujyje ir sumažėjęs blogojo cholesterolio kiekis. Tyrimai rodo, kad žmonės apie penkis kartus per savaitę valgantys riešutus po 20—30 g arba po porą šaukštų žemės riešutų sviesto, turėjo daug mažesnę 2 tipo diabeto riziką, palyginti su žmonėmis, kurie šiuos produktus vartojo retai.

Yra puikūs antioksidantai Riešutai yra puikus maistas, padedantis kovoti su laisvaisiais radikalais, kurie gali pakenkti mūsų kūno ląstelėms ir sukelti ligas.

Ar tiesa, kad migdolai turi daug eterinių aliejų? Malonaus skonio migdolų riešutų sudėtis iš tiesų įspūdinga. Migdolai turi daug kalcio, kalio, fosforo, vitamino E, magnio, seleno.

Antioksidantų yra įvairiuose riešutuose, tačiau daugiausia — graikiniuose. Migdolų ir lazdynų riešutuose gausu vitamino E, jis taip pat yra svarbus antioksidantas, saugantis kūno ląsteles nuo žalingo laisvųjų radikalų poveikio, lėtinantis senėjimo procesus, skatinantis organizmo audinių atsinaujinimą.

Susijusios ligos

Papildykite savo kasdienę mitybą riešutais Mitybos specialistų teigimu, kad pajustume naudą sveikatai, per dieną užtenka suvalgyti saujelę riešutų. Pensilvanijos universiteto medicinos profesorius P. Kris-Ethertonas rekomenduoja valgyti įvairius riešutus: migdolų, karijų, bertoletijų, graikinių, anakardžių, lazdyno, kedrinių pinijų, žemės. Svarbu, kad riešutai būtų nesūdyti ir nekepinti. Taip pat jis siūlo išbandyti įvairius riešutų paruošimo būdus.

  1. Alfa adrenoblokatoriai vaistams nuo hipertenzijos
  2. Juose gausu mineralų ir sveikųjų riebalų, kurie itin naudingi žmogaus sveikatai.
  3. Riešutai praturtina organizmą naudingomis medžiagomis - DELFI Gyvenimas
  4. Riešutai ne visada sveika: profesorius R.
  5. MITYBA - Sveikas Žmogus
  6. Bertoletijos: ir imunitetui, ir vyriškumui stiprinti Tyrimų rezultatai rodo riešutų naudą sveikatai Sveikatą kartais bandome stiprinti įvairiais vitaminais ir papildais, pamiršdami, kad organizmas geriau įsisavina tai, kas natūralu.
  7. Riešutai ne visada sveika: profesorius R. Stukas tvirtina – poveikis gali būti priešingas - LRT

Pavyzdžiui, vietoj įprasto sviesto ant duonos tepkite riešutų sviestą arba skanaukite su juo mėgstamus vaisius, o jogurtą ar salotas pagardinkite smulkintais riešutais. Riešutais galite papildyti i savo mėgstamus desertus, kokteilius, ledus. Eksperimentuodami virtuvėje ne tik atrasite naujų skonių, bet ir praturtinsite savo mitybą būtinomis organizmui medžiagomis. Nuorodos kopijavimas Riešutai praturtina organizmą naudingomis medžiagomis Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.